Se sidan i fullversion.

hopjoh RSS

Profilbild
Nomad som fastnat i Stockholm. Uppvuxen (nåja) i Luleå, Skellefteå, Sundsvall, Örebro och Stockholm.

Jag är en kreativ problemlösare, planerare och strateg. Jag älskar människor och brinner för kommunikation. Lägg till att jag är grymt nyfiken och numera digitaliserad PBF:are (Professionell Broschyr Samlare).  

Nuförtiden slumrar mitt intresse för off pist skidåkning en törnrosa sömn i väntan på att mina barn ska växa upp  till riktiga free riders. Men jag kommer nog alltid själv se mig som en ski-bum (om än något övervintrad). Och det gäller även min klädstil åtminstone om man ska tro min älskade fru.

Jag har 15 års erfarenhet av taktisk och strategisk kommunikation som skapar resultat både i form av ökad försäljning, nöjda kunder och starkare varumärke. Jag har framförallt jobbat med marknadsföring och kommunikation av finansiella tjänster till både konsumenter och företag. Men jag har även haft ett par svängar på byråsidan och haft förmånen att jobba med några av marknadens mest intressanta varumärken.

Just nu är jag Creative Director på Skandia Bank & Försäkring. Ja, jag vet, udda titel att ha när man är anställd av en bank/försäkringsbolag. Men samtidigt väldigt framsynt och klarsynt i ljuset av att kraven från både kunder och ägare på den kommunikation vi gör ökar. Vår kommunikation måste vara relevant för kunden, stringent och hålla hög kreativ höjd för att vi ska uppnå de krav på kostnadseffektivitet som både ägarna och kunderna ställer. Dessutom är det så att våra kunder förtjänar kommunikation med hög kreativ höjd.

BP Group hanterar kunderna dåligt

ulrikagood.com - 22 jun 2011 av axbom i kundbemötande, crm, bp group

Arrogant bemötande av BP Group efter att de ställer in en veckas kurs i bra kundbemötande utan att meddela deltagarna som reser dit och checkar in.

29 Pusha

  • Blev medlem: 25 maj 2011
  • Senast aktiv: 17 aug 2011
  • Placering på topplistan: 423870

Andel populära

0%

Pushar andras

100%

Post-aktivitet

0%