disruptive.nu - 23 sep 2011 av elwirakotowska i företagande, marknadsföring, digital strategi m fl
Få lyckades förmedla grundläggande principer i hantering av sociala medier så kristall klart. Fokusera inte på tekniken, fokusera på människor. Och vänta inte för länge.
5 Pusha
elwirakotowska.se - 16 jan 2011 av elwirakotowska i sociala medier, sociala nätverk, digital strategi m fl
Har ditt företag analyserat varför ni tappar inflytande?
Och privat: vad får dig att välja bort de som du en gång i tiden var villig att lyssna på?
4 Pusha
disruptive.nu - 9 mar 2011 av elwirakotowska i video, företagande, blogg m fl
Pushas användare anser att snarlik länk redan postats
Sju minuter lång video som lär dig hur man bloggar framgångsrik
4 Pusha
wolber.se - 5 maj 2011 av FreddeGradde i entreprenörskap, företagande, marknadsföring
Experimentera, Redesigna, Diversifiera! Låt inte föråldrade metoder inom marknadsföring och företagande slå undan benen för dig. Här är 3 taktiker för framgångsrikt föret... Läs mer »
5 Pusha
wolber.se - 27 dec 2010 av FreddeGradde i varumärke, varumärken, marknadsföring m fl
Varumärket är i många fall företagets värdefullaste tillgång. Varumärkesbyggande handlar om få kunder så långt upp som möjligt i lojalitetstrappan.
5 Pusha
disruptive.nu - 23 jun 2011 av elwirakotowska i internet, projektledning, företagande m fl
Många inte bryr sig tillräckligt om sitt varumärke online. Det är ett grovt feltänk. Varumärken är viktiga på nätet och Christian Rudolf hjälper dig att förstå varför.
20 Pusha
produceramera.com - 26 nov 2010 av karinlund1 i karriär, entreprenörskap, företagande m fl
Svensk video som handlar om PRODUKTIVITET och FOKUSERING.
4 Pusha
wolber.se - 12 maj 2011 av FreddeGradde i företagande, marknadsföring, entreprenörskap m fl
E-handeln växer så det knakar. Har du en e-butik kan det vara en god idé att vässa den! Här är en lista med 8 sätt för entreprenörer att öka sitt sälj.
7 Pusha
wolber.se - 10 mar 2011 av FreddeGradde i kommunikation, marknadsföring, företagande m fl
Skrikiga reklambudskap funkar inte. Kunder vill göra sina egna beslut, och de letar efter innehåll som kan bistå dem i besluten. Satsa på innehållsmarknadsföring!
6 Pusha
socialmedianerd.se - 19 nov 2010 av ppettersson i internet, recensioner, företagande m fl
Jag vill snabbt visa vad som kan hända när man inte tar hand om sitt rykte på nätet. Exemplet kommer från företaget Loanland, som numera befinner sig i avveckling. Idén v... Läs mer »
4 Pusha
dn.se - 20 okt 2010 av murtlest i nyheter, adwords, posten m fl
Posten har inlett ett samarbete med google som innebär att småföretagare snabbt ska kunna köpa reklam som visas både på google och i postens fysiska reklamblad.
11 Pusha